Sa CSS IN AMMENTU DE GINO STRADA

Sa Fondatzione Sardinia cuncordat.

Sa Cunfederatzione Sindhacale Sarda – CSS – si incrubat ananti a sa grandhe umanidade de Gino Strada, che est istétiu e abbarrat po noso puru ghia e istedhu polare po s’impínniu sindhacale e sociale in Sardigna e in su mundhu.

Gratzias mannas a tie, Gino! Sa CSS totu no imméntigat s’òpera tua sighendho cun Emergency in totu su mundhu, pruschetotu in is logos inue dhue at gherra, che in Afganistan chi, cun s’orruta de Kabul in manos de is Talebbanos, est istétiu unu cropu mortale a su coro mannu tuo chi deasi meda at fatu po ndhe istrantagiare cussa Natzione, curare e salvare sa gente chi como totus lassant a sola in manera assurda e vile, forassiat is dotores, operadores sanitàrios e volontàrios de Emergency abbarraos inie.

Oe Gino iat a àere prantu e operau in mesu de tantu disastru e nosi tzérriat a aguantare e sighire, a no abbandhonare mai si prus débbiles e disamparaos.

Gino nosi tzérriat a aguantare e sighire sa gherra de paghe contr’a is imprendhidores de gherras e armamentos, e deasi in Sardigna po impedire chi sigant a frabbicare bombas in sa multinatzionale de morte RWM in Domunnoas, tenendho bene crara sa cunvintzione chi a fàere armamentos po bochíere, distrúere e isperditziare no si podet mai prus cunsiderare, in manera falsa e assurda, Trebballu!

Su trebballu est dignidade de su cristianu ca serbit po fàere cosas chi serbint a sa vida de totus, e no a bochíere, distrúere e isperditziare.

Gino nosi at apertu s’istrada po èssere faidores e operadores de paghe e in paghe contr’a totu is abbusos, contr’a is gherras e is armamentos; e custu est su giuramentu e impínniu nostu po sèmpere. (* )

La Confederazione Sindacale sarda – CSS – si inchina davanti alla grande umanità di Gino Strada, che è stato e rimarrà anche per noi guida e faro per il nostro impegno sindacale e sociale in Sardegna e nel mondo.

Grazie Gino, la CSS tutta non dimenticherà la tua opera che prosegue con Emergency in tutto il mondo, soprattutto nei teatri di guerra, come l’Afghanistan, che con la ricaduta di Kabul in mano ai Talebani è stato il colpo mortale al grande cuore di Gino che tanto ha fatto per la ricostruzione di quel Paese, la cura e salvezza delle popolazioni afghane ora lasciate sole da tutti in modo assurdo e vigliacco ad eccezione dei medici, operatori e volontari di Emergency.

Oggi Gino avrebbe pianto e reagito davanti a tanta desolazione. Egli ci chiama a resistere e a non abbandonare mai i più deboli ed indifesi.

Gino ci chiama a continuare a lottare contro i signori delle guerre e delle armi, così come in Sardegna ad impedire che si continuino a
costruire bombe nella fabbrica di morte RWM di Domusnovas, avendo chiara in noi la convinzione che costruire ordigni di distruzione di massa non possa mai più considerarsi Lavoro.

Il lavoro nobilita l’uomo e serve per costruire cose utili e non certo essere causa di morte e distruzione.

Gino ci ha aperto la strada per essere costruttori ed operatori di pace contro tutte le violenze, le guerre e le armi e questo è il nostro giuramento ed impegno per sempre.

(*) traduzione in lingua sarda

Del prof. Mario Puddu